Cím: 1183 Budapest, Üllői út 452. Térképen Tel: (1) 290-2417 Asztalfoglalás

Egészséges nasi – nem csak mozizáshoz

A diétás étrend sokszor nagy lemondásokkal jár, melyek közül a legfájóbb általában az esti nassolásokat érinti. Ég veled chips, süti, csoki… de akkor mi marad, ha mégsem bírunk magunkkal?

Hát a pattogatott kukorica!

Olyannyira, hogy létezik kimondottan popcorn-diéta is, mely során – megfelelő mozgással kombinálva – a pattogatott kukorica jelenti a fő táplálékot. Ha ezt a radikális megoldást nem is javasoljuk, mert mi inkább a kiegyensúlyozott és változatos étrendben hiszünk, azt mindenképp el kell ismernünk, hogy az egyszerre fogyni és nassolni vágyók számára idális választást jelenthet.

Az Amerikai Diatetikus Szövetség és az Amerikai Diatétesz Szövetségszerint a popcorn helyettesítheti a kenyeret azok számára akik diétás étrendet követnek, ráadásul ez a finomság bármely másik gabonafélénél több fehérjét tartalmaz! Ha pedig ez nem volna elég, arányaiban gazdagabb vasban mint egy marhasült, és rostok tekintetében jobb választásnak bizonyul a chipsnél.

Persze nem árt odafigyelni néhány dologra. A legjobb hatást akkor érjük el, ha natúr verzióját fogyasztjuk, a hozzáadott ízesítők, mint például a só vagy a vaj, csökkentik a pozitív élettani hatásokat.

De ha nem diétás célzattal szeretnénk fogyasztani, rengeteg finom variációt próbálhatunk ki, ahogy ez a lenti videóban is látható!

Következő bejegyzés:
»