Skip to content
Cím: 1183 Budapest, Üllői út 452. Térképen Tel: (1) 290-2417 ZilaGO rendelés

Hogyan előzzük meg a tavaszi fáradtságot?

A tél végének közeledtével egyre hosszabbak a nappalok, és úgy érezzük, bármit teszünk, csak tornyosulnak felettünk az elvégzendő feladatok. Íme néhány tipp arra, hogy hogyan lehetünk újra fittek és frissek.

A legfontosabb, amit az év minden napján érdemes volna betartani, de ilyenkor különösen, hogy igyunk elegendő folyadékot. Az eddig megszokott vízmennyiséget növeljük egy kicsit, így a szervezetünk is könnyebben tudja kitisztítani a tél során felgyülemlett salakanyagokat – máris kevésbé érezzük majd magunkat fáradtnak. Érdemes legalább 2-2,5 liternyi folyadékot bevinni a szervezetünkbe víz vagy cukrozatlan gyümölcs- és zöldséglé formájában.

Igyekezzünk pótolni a tél során elveszett vitaminmennyiséget! A vitaminkészítmények mellett válasszunk sok gyümölcsöt és zöldséget, így hatékonyabban és gyorsabban érhetjük el a kívánt hatást. Télen is vannak olyan szezonális gyümölcsök, melyek közül választhatunk: februárban például a naspolya, a csicsóka vagy a kökény. A kökény egész Magyarországon termő, kékes gyümölcsöt hoz. Erős immunerősítő, vértisztító hatása van, emellett segíti a vas felszívódását és magas a C-vitamin tartalma is. Teaként fogyasztva elősegíti a tavaszi méregtelenítést és vízhajtó hatásáról is híres.

A tejtermékek is jó hatással vannak szervezetünkre ebben az időszakban. Különösen a kefírt és a joghurtot ajánlják az orvosok rendszeres fogyasztásra, mert könnyen emészthetőek és nem okoznak étkezés utáni bágyadtságot. Nem elhanyagolható az sem, hogy a tejsavó és az író különösen jó hatással vannak az idegrendszerre.

Menjünk többet a szabadba, hogy a tél során elvesztett D-vitamin mennyiséget megfelelőképpen tudja pótolni szervezetünk!

Hogy lendületet kaphasson a szervezeted az előtted álló naphoz, gondoskodj gazdag reggeliről! Ebben mi is segíthetünk, ha ellátogatsz hozzánk és megkóstolod megújult reggeli ajánlataink valamelyikét. 

Scroll To Top
0

Your Cart